اطلاعیه هیئت شطرنج اندیمشک جهت برگزاری مسابقه بزرگ ریتد شطرنج (سبک جهانی)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 662
نویسنده : غریبه آشنا
اطلاعیه هیئت شطرنج اندیمشک جهت برگزاری مسابقه بزرگ ریتد شطرنج
 (سبک جهانی)
 
 
به اطلاع کلیه علاقمندان به ورزش فکری شطرنج می رساند برای اولین بار در شهرستان اندیمشک یک دوره مسابقه بزرگ ریتد شطرنج در تاریخ پنج شنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه برگزار میشود شرکت تمام رده های سنی اعم از آقایان و بانوان در این مسابقات بلا مانع بوده و فرصت بسیار مناسبی برای بازیکنانی است که فاقد ریتینگ بین المللی بود و باشرکت در این مسابقات میتوانند صاحب ریتینگ بین اللملی شوند جهت کسب اطلاعات بیشتر ازطریق این شماره 09163422451 با مسئول هیئت شطرنج آقای مهندس پولادوند تماس حاصل نمایید 
 
یااینکه با کلیک برروی  مسابقه شطرنج    ازجزییات بیشترآگاه شوید    
 
لرپرس/             

  



௹ ازلطف شما بی نهایت سپاسگزارم௹

:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: شطرنج , مسابقه , جهانی , اندیمشک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sadegh در تاریخ : 1396/4/25/7 - - گفته است :
سلام,امیدوارم حالتون خوب باشه
وبسایت بروز وخوبی دارید,یه خواهش ازتون دارم وامیدوارم حداقل بهش فکر کنید.
من چند روزیه کانال تلگرامی زدم وخدا میدونه همه پستاشو خودم مطلب گیر میارم از تو اینترنت ومینویسم و هیچ کدومو از کانال های دیگه کپی نکردم که مشکل شرعی نداشته باشه,ولی تبلیغ کردن هزینه زیادی میبره که من توانشو ندارم.
میخواستم لطف کنید و یه سری به کانال من بزنید(مطمینم که پشیمون نمی شید)وحد الامکان join بشید( البته اگه خوشتون اومد)
این آدرسشه:
football_ir_11@

باتشکر فراوان وآرزوی موفقیت روز افزون شما@@
پاسخ: سلام دوست عزیز... چشم هم جوین کردم هم دونفردیگه رو گفتم جوین کنند ... تبلیغ اش هم واست انجام میدم https://t.me/joinchat/AAAAAEDpNacWwoIAzEOOkA


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: