خسته دل منتظر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خسته دل منتظر
نوشته شده در پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازدید : 1140
نویسنده : غریبه آشنا

Iبازلتنگ شدم باز دلم میلرزد

بگوبیدمحرم اسراردلم برگردد

باز دستم به قلم شور افتاد

کوه ماهورم همه شدفریاد

مثل حلاج من هم سر دارم

ناز یارم میخرم با جانم

درکجا جویم نشان یارخویش

شاه هجرانی نموده مات و کیش

صد بار شکستم توبه های انتظار

باز دلتنگ شدم علیا شده باز بیقرار

درود مهربان معلم دلسوز و بی ادعا روزگارتان سرشار از

غزل های شادی همراه با دوبیتی های ناب انتظار باد دعایت میکنم ای دوست............ دعايت مي كنم آزاده باشي.. جدا از هر چه هستي ساده باشي دعايت مي كنم مانند باران........................ براي آمدن، آماده باشي دعايت مي كنم در ساغر عشق................ به كام عاشقانت باده باشي دعايت مي كنم مثل مسافر ....................اميدِ غربتِ هر جاده باشي دعايت مي كنم در بستر عشق......... شبي همخوابِ يك سجّاده باشي دعايت مي كنم در اوجِ پرواز.............. هنوزم عاشق و دلداده باشي دعايت مي كنم در هر لباسي.............. كمي هم خاضع و افتاده باشي التماس دعا عــــلـی (علیا) سرابی یاقوند



௹ ازلطف شما بی نهایت سپاسگزارم௹

:: موضوعات مرتبط: دلنوشته های شکسته , ,
:: برچسب‌ها: دلتنگ , شاه هجران , اشک خیال , سروشکسته , سوزدعا , دوبیتی های کهنه , غزل های حزن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: